مهاجم سابق تراکتور جنجال به پا کرد | ماجرای به دنبال نخود سیاه رفتن این بازیکن

حامد پاکدل، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور در استوری جنجالی وضعیت خود را در سال گذشته و رفتار باشگاه تراکتور را افشا کرد.
مهاجم سابق تراکتور جنجال به پا کرد | ماجرای به دنبال نخود سیاه رفتن این بازیکن
کد خبر : ۴۳۷۴۶

حامد پاکدل، مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال تراکتور که امسال برای پیکان توپ می‌زند در حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی طی یک استوری نوشت: «سلام خدمت هواداران تراکتور از روزی که اومدم تو تراکتور و قرارداد بستم نمی‌دونستم به جای جنگیدن برای موفقیت تیم، منو مجبور می‌کنند بجنگم برا حق و حقوقم از باشگاه. حق و حقوقی که باید به اون متعهد می‌شدند و نشدن و این برای من عجیب بود.

فقط یک مورد میگم و بس. باشگاه باید برای من خونه می‌گرفت، اما آقایون منو چند ماهی دنبال نخود سیاه فرستادن که شما انتخاب کن خونه رو تا ما بگیریم و از این حرف‌ها. اون وقت من رو با نامه زدن باشگاه به هتل محل اقامتم خارج می‌کنن و منو مجبور کردن بعد دو الی سه ماه با شرایط اسفناک و ناراحت کننده‌ای با پول خودم خونه بگیرم که پول اجاره منم ندادند و هزینه هتل هم که خودم دادم؛ در صورتی که به شما‌ها اعتماد کردم و احترام گذاشتم و خیلی از مسائل دیگه که نمی‌خوام راجع به آن‌ها صحبت کنم، اما با این شرایط عجیب با تمام وجودم برای موفقیت تراکتور جنگیدم و ساکت موندم لطفاً آقایون عزیز خجالت بکشید.

در ضمن این پول‌ها خوردن نداره. کاش آقای زنوزی این اتفاقات رو می‌دونستند که یقیناً اگه می‌دونستند همچین اتفاقاتی نمی‌افتاد.»

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر